Mr. Bean Dekat Office

petang tadi, seperti biase aku kan melintas di depan ofis Mr. Bean..kat cermin pintu nampak lah die sedang berborak2 dengan offismate die...pak arab lah jugak...tapi aku ta sempat lah nk berkenalan dengan kawan die tu,,dan utk pengetahuan korang sume.. aku pon tak pernah tau name sebenar Mr. Bean ni..walaupom telah beberapa bulan menjadi ofismate die sehingga lah aku tukar bilik..hehe..kejamnye aku..

Mr.Bean...
sbb ape i called him Mr. Bean...hmmm...ntah lah..aku sendiri pom tak tau nape aku beri gelaran Mr.Bean pada die...hehe...kesian kat die dapat gelaran camtu..klu die tau aku letak gelaran tu kat die...ape reaksi die agak2nye...? die marah ker?die buat donno je ker..or ape2 lah...ntah lahh...rase2 aku mesti die buat donno jer.. buat tak tau..sebab die ni mcm org yang tak pernah amek kisah pasal org lain..haha..ape tak nye..sejak die duk kat ofis aku tak pernah sekali berborak ngan kitorang..agaknye die ni pemalu kut..hehe..pernah ari tu die tegur aku sekali jer, tu pom sbb nk tanye camne nk baiki komputer die tu...aku bukan tau sgt pasal nk repair2 komputer ni..last skali aku suruh la die pegi tanye kat technician..kahkah...sian kat pak arab nih...

kenapa panggil die Mr. Bean..?laaa...nak tau jugak ker..okey2 lah..first2 aku jumpe die dlm bas time nk pi ofis. mase tu tak tau lg yang die akan duduk satu room ngan aku sbb semalam aku cuti sakit (sakit la sangat)...hehe...masa dalam bas tu, aku dah cakap kat dalam hati yang dia ni cam Mr. Bean..tp tak tau tang mane yg serupa ngan Mr. Bean yg kat tv tu..hehe...pastu aku pom bitau lah kat kawan aku ni, si Huda, merangkap ofismate aku jugak..dan si Huda ni mengiya kan kate2 ku ini...die pom mmg dah jumpa si pak arab ni semalam..aku pom ooo kan aje lah ape yang Huda cakap tu...hehe...

Mr. bean ni, pada aku lah, die ni seorang yang pendiam and tak banyak cakap..sbb time kawan2 die dtg kat room kitorg die ni memang tak banyak cakapdie ni tapi die mungkin gud listener..lg satu, die ni bile cakap suara die lembut la..tak mcm pak2 arab yang lain..suara yang kasar dan kuat...hehe..pastu dtg kat room kitorg n wat bising...aku yang tgh ngantuk leh jadi tak ngantuk...penangan kebisingan mereka tu lah...

oklah tamat cerita tentang Mr. Bean nih..nnt kan klu die bace blog aku nih mesti die benggang ngan aku sbb panggil dia Mr. Bean..tp aku yakin die tak kan bace sbb dia tak tau pasal blog ni..
so, kepada Mr. Bean mintak maap banyak2..hehe..

yang penting anda adalah tidak sama ngan Mr. Bean yang ditayangkan kat TV tu...tak sama langsung...Mr. Bean kat TV tu tak secomel anda..hehe..comel ker anda tu...
LAYANNNNN...
okey..chow untuk kali ni..

No comments:

Ad Code

Responsive Advertisement