Wednesday, June 13, 2012

::RESIGN::

Assalamualaikum

Aku nak resign...Membuak-buak perasaan nak resign...surat resignation dah ade...just bagi je kat bos...huhuhu...
Tapi...x boleh resign coz nnt xde kje...pastu sape nak bayar kereta ku itu...huhu...
Nape nk berenti kje...
Kje xbes ker...
Tu lah..dlu masa kje di opis lama nk resign...nk kje sni...len kali check betul...pro n contra klu nk resign...
benefit kje macam mne...skop kje macam mane...jgn dok pandang gaji je...
walopon gji kat sni leh tahan...tp ko sendiri ade problem nk manage kje dan enviromnt...
and, definately aku personnally xpuas hati dan xbangga dengan kje ku sekarang...perfomance sgt teruk...xnmpk pom ape contribution aku pd kje aku...
asyik buat kje luar dari bidang kje...xleh focus...
baik kje tempat lama...sekurang2 nye aku puas hati dgn kje dan hasil yg aku dapat...cume gji je kecik...
Tu lah...len kali bersyukur dengan ape yang ade...jangan terlalu cepat membuat keputusan...ape yang aku dpt, nnt lambat laun akan memusnah kan aku sendiri...
YaAllah, lindungilah aku dari itu semua...dan tunjukilah aku apa yang terbaik untuk aku...