Tuesday, December 16, 2014

::SESAL SEPARUH NYAWA::

Assalamualaikum

Tapi sulitku teruskan, engkau jauh ke hadapan, aku tabah berjalan sembunyikan harapan, mana harusku hamparkan rindu, tiada kesudahan, sesal biar separuh nyawa, takkan hilang, separuh sayangmu di hati, separuh lagi kau bawa pergi, tiada arah jodoh kita, Tuhan tentukannya!!!


bestkan lagu nih...
dah lekat lagu ni dekat mulut. asyik nak nyanyi jer, melodi dia tu terngiang-ngiang di kepala nih. mantopp alyah ni. suara dah la sedap, lagu pun menjadi. tak puas dengar tau.
hopefully, lagu ni akan menang di AJL nanti... :)

jom sambung karok!!!

wassalam
senyum sokmo
::rinduseparuhnyawa::

No comments: