Anniversary Ke-4 Blog Ratu Sulaman

ANNIVERSARY

Assalamualaikum.

Heiii...haiii...
Selamat petang....

Tak sangka sudah empat tahun blog Ratu Sulaman ini dibina *xtau ayat yang sesuai* 
Hehehe...
Tarikh keramat 04th November 2008.
Adalah posting pertama yang saya buat. 
Boleh baca Ratu Sulaman

Okay,
Kita pasang firework..
Bling, bling, bling!!!!













Tapikan...

Lama betul saya tidak update blog ini.
Sebenarnya, ada banyak cerita dan bermacam-macam pengalaman yang hendak ditulis dan dikongsi kepada kamu semua.
Tapi BUSY....hahaha😆

Saya agak sibuk kebelakangan ni.
Baru masuk ke tempat kerja baru.
Kali ini position saya sebagai Assistant Management Representative.
Tapi kalau melihat kepada skop kerja, saya adalah assistant kepada Quality Manager untuk cawangan Malaysia.

Sekarang.
Sudah free sikit dan boleh guna internet office untuk update blog😁
Tapi masih tak sempat masa untuk update blog...*Malaslah tu*
hehehe...

Banyak benda yang hendak diceritakan and share.
Tapi tak tahu macam mana hendak dimulakan...
Kehilangab ilham barangkali.
ermmm...

Life is so hard now.
Sekarang terasa sangat boring.
Tidak ada ramai kawan.
Semua sudah ada life dengan family masing-masing.
So, mereka busy menguruskan hal rumahtangga dan anak-anak.

Jealous..
Half-half...
Tak adalah terasa jeles sangat pun.
Cuma, kadang-kadang itu datang masa sendirian terasa juga lah.
Bila hidup tiada pasangan.
Hehehe😅

Teruskan...
Teruskan hidup seperti biasa.

Dan...

Selamat Ulang Tahun Ke-4...
www.ratu-sulaman.blogspot.com

No comments:

Ad Code

Responsive Advertisement