ADA UNTUKMU - NUBHAN AKADEMI FANTASIA

Lagu: Ada Untukmu
Nyanyian: NubHan

Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati

Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran
Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci

Aku...
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku

Aku...
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku...
Sayang dirimu
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akanku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih Shah Jehan kepada Mumtaznya
Terasa indah pabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita

Aku...
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku

Aku...
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu

Aku...
Sayang padamu
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akanku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih Shah Jehan kepada Mumtaznya


Cerita Aku

Aku suka sangat lagu ni.
Entahlah tak tahu kenape...

Maybe kerana lagu ini selalu didengari di kaca tv semasa iklan promo drama "Cinta Batu Belah".
Aku pun tak pernah lagi tengok drama tersebut. Tetapikan suara si budak Nubhan ini memang sedap weii. Boleh lentok tertidur mendengarnya.

Aku memang minat giler dengan si Nubhan ini. Sejak dari zaman Akademi Fantasia lagi. Suka tengok dia mengusik si Stacy tu. Comel je!

1 comment:

Hafiz Yb said...

hehehe Sy pun suka gak lagu nie. :p
Giliran saya plak melawat kawasan. hehehe :D Ak lg hebat, siap ada 2 blog lg, satu lg blog friendster. eheheheh

Ad Code

Responsive Advertisement