Monday, June 1, 2009

Aku Suka Lagu Ni!!!

::Ada Untuk MU~ NubHan::


::Di sana pungguk menanti::Mengharap bulan membalas rindu di hati::Di sini aku berdiri::Menunggu penuh dengan kesabaran::Tanpa manis madah::Janji yang puitis::Tuk persembahan::Hanya ketulusan::Sekeping hati suci::Aku...Berikan kasih::Kalau itu yang kau mahu dari ku::AkuBerikan cinta::Untuk membahagiakan hari mu::Aku...Sayang dirimu::Biarpun nafas ku sampai terhenti::Akanku kota janji kita::Mendirikan Tajmahal cinta::Seteguh kasihShah Jehan kepada Mumtaznya::Terasa indah pabila berdua::Semakin tiba saat bahagia::Merai cinta kita::Aku...Berikan kasih::Kalau itu yang kau mahu dari ku::Aku...Berikan cinta::Untuk membahagiakan hari mu::Aku...Sayang padamu::Biarpun nafas ku sampai terhenti::Akanku kota janji kita::Mendirikan tajmahal cinta::Seteguh kasih Shah Jehan kepada Mumtaznya::


::Cerita Aku::

I love this song...tak tau nape...maybe sebab selalu dgr kat tv time promo cerita "cinta batu belah"...aku pom tak pernah tgk lg cite tu...tp kan sore budak nubhan memang sedap bebenor...buleh lentok aku mendengar nye...hehehe....

1 comment:

Hafiz Yb said...

hehehe Sy pun suka gak lagu nie. :p
Giliran saya plak melawat kawasan. hehehe :D Ak lg hebat, siap ada 2 blog lg, satu lg blog friendster. eheheheh