BTS - YET TO COME IN CINEMA, MALAYSIA

BTS Yet To Come in Cinemas

BTS : YET TO COME CONCERT akan di tayangkan di pawagam terpilih seluruh Malaysia. Yeay!!! Ini adalah perkhabaran yang sahih dan benar. 

Semenjak famousnya lagu Dreamers nyanyian Jeon Jung Kook, Cik Suri secara tiba-tiba telah menjadi sebahagian daripada ARMY. ARMY adalah fanbase untuk peminat-peminat South Korean Idol, iaitu BTS. Sekarang pantang dengar berita tentang BTS mesti akan ambil port.

BTS - South Korean Group
Anggota BTS iaitu V, Suga, Jin, Jung Kook, RM, Jimin dan J-Hope 

Semalam kumpulan BTS yang dianggotai oleh RM, Jin, Suga, J-Hope, Jimin, V dan Jung Kook telah membuat pengumuman melalui channel youtube rasmi iaitu, BANGTANTV bahawa "Yet To Come in Cinema" akan ditayangkan di pawagam bermula 1 Februari nanti. 

Konsert di layar perak ini akan ditayangkan meliputi 110 negara dan wilayah di seluruh dunia. Ia adalah rakaman "close-up angles" dan rakaman pemandangan keseluruhan konsert, BTS Yet To Come in Busan. Ia adalah rakaman konsert yang diadakan secara percuma pada 15 Oktober tahun lalu di Busan's World Expo 2030, Busan, South Korea.

Antara lagu hit yang telah menjulang nama BTS turut dinyanyikan di konsert tersebut antaranya adalah  Dynamite, Butter, Idol dan juga single terbaru mereka pada tahun 2022 iaitu "Yet To Come".

Tambahan pula, selain peminat boleh menonton dalam bentuk tayangan biasa, "BTS - Yet To Come in Cinema" ini turut ditayang di dalam beberapa format khas iaitu Screen X, 4DX dan 4DXScreen. Penonton boleh merasai pengalaman seperti diri berada di dalam konsert tersebut. Macam best jer.  

BTS Yet To Come in Cinema

Tayangan "BTS - Yet To Come in Cinema" ini adalah tayangan tempoh terhad sahaja. Bukan hanya Malaysia, di seluruh dunia ia akan ditayangkan selama tiga hari bermula 1 Februari, 2 Februari dan hari terakhir iaitu 5 Februari. Tiga waktu tayangan iaitu pada jam 5 petang, 7.45 malam dan 9 malam waktu Malaysia. Harga tiket pula adalah antara RM 65 sehingga RM70.

"BTS - Yet To Come in Cinema" adalah filem kelima yang dikeluarkan oleh BTS sejak beberapa tahun yang lepas. Antara lainnya adalah seperti "Burn The Stage: The Movie" (2018), "Love Yourself in Seoul" dan "Bring the Soul: The Movie" (2019), dan "Break The Silence: The Movie" pada tahun 2020.

Terasa tidak sabar pula untuk pergi menonton konsert dalam bentuk filem ini. Dengan harga tiket antara RM65 sehingga RM 70, anda rasa berbaloi atau tidak untuk Cik Suri pergi menonton? Hati ini teringin merasai suasana konsert yang tiada orang ramai. Ha gitu.

Boleh Cik Suri tenung bias Cik Suri iaitu Jung Kook dan Suga. Okay juga, kan? Penangan BTS, tak sampai tiga bulan sudah ada bias

No comments:

Ad Code

Responsive Advertisement