SKIP BEAT and CHOI SIWON

Mabuk Super Junior!!! Hi ELF!!!

Assalamualaikum...
Hai!!!

Baru je lepas abis audit API Q1 baru-baru nih...hahaha letih sangat selepas hampir dua bulan bertungkus lumus untuk semua documentation and filing system... Nak handle staff2 lagi supaya mengikut system yang telah dibentuk bukanlah sesuatu yang mudah...*diorang nih bukan nak dengar cakap kite*...ibarat masuk telinga kanan keluar telinga kiri... Boss aku pulak...lain pulak perangai nye...keje yang sepatutnye die kena siapkan duk suruh org lain buat...bagi pulak pada orang yang tidak sepatutnya...kelakar betul lah...last sekali aku jugak yang kena settle kan...where is your leadership bro, how you want to handle us if your attitude like this...so embrassed!!! What ever...past is past...API Audit done already...we got the NCs... Okey, Back to our main title... Skip beat!!! versus Choi Siwon....haaaa....I love him...I love the character in the series....sweet mehh...
 
Hensem kan....tp saya lagi suka satu poster yang ada
dalam drama skip beat!! mmg style sangat!!


Disebabkan aku baru kenal this actor and baru tau  he is one of member of Super Junior... 
Secara automatik, sejak dua menjak ini aku sudah jatuh cinta dengan group Super Junior... 
Dulu aku selalu kutuk kawan-kawan yang suka benar dengan K-Pop nih...
tapi okey lah sikit daripada yang addicted dengan Gangnam Style tu...
entah apa aje... 
Anyway, aku memang hard core Korean, Taiwanese and Japanese drama series dari zaman sekolah rendah lagi. Ambik ko...sume cite aku download tau...Tapi bukan lah hard core to K-pop, tapi sekarang saya berubah hahaa...I am so, so, sooo into Super Junior... cuba lambat sikit dari orang lain....ketinggalan keretapi hahaha*xpenting pom*






Anyway, buat masa ni aku dah ade dua kegemaran korean male actor which is Mr. Lee Jun Ki and Mr. Choi Siwon...


Ni lah Mr. Lee Jun Ki with his heroin in the series of Arang and Magistrate.

Sekian...
cik suri yang menulis

No comments:

Ad Code

Responsive Advertisement